Forum

54 коментара:

  1. Здравейте,Алиекспрес! Искам да попитам,каква е процедурата,ако поръчана от мен стока за която съм платил,не пристигне в срок!Къде и как може да се разбере?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте, вашите покупки са защитени от системата на Aliexpress. Общо взето процеса е следния след плащане от ваша страна продавача следва да потвърди изпращането на стоката (най-често ви предоставя и код за проследяване на пратката) Ако стоката не пристигне в уточнения срок, може да помолите продавача да удължи срока за пристигане с няколко дни, ако отново не получите стоката може да претендирате за възстановяване на сумата

      Изтриване
  2. ЗДРАВЕЙТЕ!ИМАМ НАПРАВЕНА ПОРЪЧКА, КОЯТО ОТ 1 МЕСЕЦ СТОИ НА ЕДНО И СЪЩО МЯСТО.
    ТРЯБВА ЛИ ДА СЕ ПРИТЕСНЯВАМ, ЧЕ НЯМА ДА СТИГНЕ ДО МЕН?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте, нормално е по това време на годината да има малко забавяне. Имате ли проследяващ номер? Ако срокът за доставка изтича поискайте от продавача да удължи с малко времето за доставка. Имайте на предвид, че преди месец горе долу беше черния петък там + коледните празници се очертава да има голямо забавяне на пратките като цяло

      Изтриване
  3. Здравейте искам да запитам нещо!
    От 2016-10-22 и 2016-10-20 чакам две пратки. Вече както виждате е минало повече от 2 месеца. И следователно не съм натискал бутона ( получена поръчка ).Обаче AliXpress го натиснаха автоматично. А аз все още не съм си полчил пратките. на стойност 7 и 9 лв. Ще съм доволен за някой съвет какво да сторя.
    Благодаря предварително.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей Марио,
      Ако е изтекло времето за получаване на пратка отворете диспут. Имате ли кодове за проследяване на пратката?

      Изтриване
    2. Да имам кодовете и на двете пратки.
      А на този диспут, какво трябва да пиша?

      Изтриване
    3. Когато се опитате да проследите пратките с какъв статус са, до къде са стигнали?
      Иначе в диспута може да посочите, че не сте получили пратките, но по-добре първо направете проверка до къде са стигнали ;)

      Изтриване
    4. Ами, че са пакитирани тоест, че още са в Китай

      Изтриване
    5. В такъв случай или пишете на продавача да увеличи срока за изчакване на доставката или отворете диспут

      Изтриване
  4. Здравейте, чакам пратки вече повече от 2 месеца удължих срока на доставка, който изтича след 10 дни... та питането ми е мога ли да поискам анулиране на поръчката и възстановяване на сумата преди изтичане на удължения срок? Благодаря предварително

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте, необходимо е да изчакате да изтече и новия срок.

      Изтриване
  5. Здравейте,
    Искам да поръчам мъжки костюм и няколко ризи, но се притеснявам първо от качеството, размера - дали ще съответства точно (въпреки дадените мерки), митото предвид по-високата цена, и се двоумя дали да го направя. Какво ще ме посъветвате, ако имате опит с такива доставки.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте,
      като възможност може да пробвате да ги пуснете като отделни поръчки за да избегнете митници - по принцип всичко което е над 15 евро се плаща ДДС а за над 150 евро и мито. Вие трябва да прецените дали ви устройва. Относно качеството и размерите трябва да сте внимателни, не веднъж сме писали в какво точно трябва да внимавате. Ако имате някакви въпроси дори можете да пишете на самия продавач относно материя, размери.

      Поздрави

      Изтриване
    2. Здравейте,
      Искам само да внеса една корекция относно ДДС за стоки над 15 евро.
      Преди не много време направих поръчка за светкавица, чиято стойност в лева, беше около 60 лева, което е над 15 евро. В моя случай не се наложи да плащам ДДС или да декларирам стоката. От опита, които имам с алиекспрес, много зависи какво ще декларира продавача на кутията и каква стойност ще напише.
      Поздрав,
      Борислав

      Изтриване
    3. И не само. Възможно е пратка да бъде спряна за проверка от митници заради обем или тегло. Общо взето са на "кантар" нещата.
      Едно от важните неща наистина е декларираната стойност, но има и други случаи телефони и таблети които са декларирани на ниски цени под 15 евро също се спират на митница и е необходимо доказване на цената, иначе се взема "експертна оценка"

      Най - добре е пратката ви да не спира на митници ;)

      Изтриване
  6. Здравейте от няколко дена се опитвам да платя 2 поръчки но не ми разрешава казва че има проблем с акаунта! Какво да направя смених всичко даже и снимката . Преди това пак имах този про лем но се оправи сега плащах преди новата им година от тогава пак не ми дава.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте, какъв точно проблем казва, че имате. Най-вероятно изписва някаква грешка или съобщение?

      Изтриване
  7. Здравейте, искам да попитам следното: Отворих диспут след като почти три месеца чакам, продавача твърди , че пратката трябва да пристигне всеки момент и ми предлага да затворя диспута изписва /без връщане , без въстановяване/, ако затворя диспута какво следва?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дали не вие предложил удължаване на срока за изчакване за доставка?

      Изтриване
  8. Здравейте!Поръчах по 5 часовника от 2 модела..днес получих пратката-изпратили са ми само по 1брой от двата модела,тоест вместо десет бройки,получих само 2 :(.В такъв случай да отворя ли диспут,или да се свържа с продавача?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Можете да пишете на продавача или да отворите диспут. Направете задължително снимки на получените артикули за доказателство!

      Изтриване
  9. Здравейте! Пуснах поръчка на стойност 37 usd, която според номера на пратката, която ми пратиха на 09.01.2017 е тръгнала от Китай, но до този момент не съм я получила! Възможно ли е да някъде по митниците и ако е така в коя митница мога да я намеря ?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Какъв е последния статус на пратката. Влезнала ли е в БГ. Ако пратката беше в митници щяхте да разберете за това, най-вероятно още не е пристигнала в страната

      Изтриване
  10. показва че е тръгнала от Китай, но от близо два месеца няма промяна в статуса!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Вижте какъв е периода и за изчакване за доставка, ако изтича скоро изискайте възстановяване на средствата

      Изтриване
  11. здравейте,някой знае ли,алиекспрес дали издава собствени кредитни и дебитни карти???

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Алиекспрес НЕ е банкова институции и не издава банкови карти!

      Изтриване
  12. Здравейте понеже незнаех че трябвало регистрация пуснах поръчка без да имам рег. Парите са изтегляни но незнам поръчката ми да ли е приета или изобщо ще бъде ли прита какво трябва да напеавя

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. По време на самата поръчка системата не ви ли поиска имейл?

      Изтриване
    2. Не не ми поиска благодарим ви за поръчката ..... но парите са тегляни

      Изтриване
    3. Не неми поиска края на поръчката както всяка нпрмална поръчка ми на писа благодарим ви за поръчката или успешно пуснахте нещо от рода и парите са изтегляни

      Изтриване
  13. И немога да го проследя писах на продавача но ми пращта някакви човечета

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Моля да уточните какъв е точно въпроса ви.

      Изтриване
  14. Моляви кажете какво мога да направя по въпроса по горе ви написах пуснах поръчка без рег...това означавали че няма да имам поръчка и парите няма да са възстановят

    ОтговорИзтриване
  15. Здравейте, съвсем нов съм на Алиекспрес. Това е моята първа покупка (копирано от сайта)

    Статус: Продавец отправил Ваш заказ
    Напоминание:
    Ваш заказ будет доставлен в течение 23-45 дн, Время доставки может измениться из-за задержек на таможне или логистических проблем.
    1. Если ваш заказ не будет доставлен к 2017-05-25 вы можете подать на возврат, открыв спор.

    Въпроса ми е трябва ли сега да предприемам някакви действия или да чакам пристигането на пратката? Благодаря предварително за отговора.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Няма какво да правите повече - просто чакате пристигането на покупката си. Понякога, при техните празници и черни петъци, а и при наши празници, пратките се забавят, но в крайна сметка винаги идват. Ако пратката Ви не дойде в определения срок - ще изпратите 0стандартизирано писмо до продавача и той ще удължи срока за доставка. Това е всичко.

      Изтриване
  16. Здравейте! Поръчаните от мен неща пристигнаха с дефекти. След като отворих диспут и той бе спечелен в моя полза, не ми бяха възтановени никакви пари. Свързах се с търговеца и той ми писа че е привел парите и да съм пишел на али експрес. Въпросът ми е как да се свържа с Али Експрес?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Парите се връщат през Лондонска банка и това отнема да две седмици - в работни дни. Ако този срок е минал, може да пишете на операторите в центъра. На какъв език е акаунта Ви? Някъде трябва да имате "Свържи се с Алиекспрес".

      Изтриване
  17. Здравейте!Не виждам потребителския панел и акаунтът ми вече не е персонализиран. Имам оподзрения как се е случило, но не зная как да го коригирам. Къде мога да задам конкретни въпроси и да получа конкретни отговори през защитена връзка?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте,
      Как така не виждате погребителския си панел? Успявате ли да се логнете в акаунта си?

      Изтриване
  18. Здравейте, поръчах телефон - ZTE Nubia Z11, в момента статуса е следния:
    "Ожидается отправка. Время обработки истекает через: 9 дн 12 часов 22 мин "
    Поръчката е направена на 14.03. Въпроса ми е нормално ли е такова забавяне при изпращане (преди поръчката продавача беше заявил че трябва да смени фърмуера с европейска версия) или просто няма налична бройка в момента и ме "размотава".
    Поръчката е през DHL (смятам че е по-сигурен).
    При регистрацията на сайта съм направил неприятна грешка - сгрешил съм едно число в телефонния ми номер. Впоследствие го коригирах, но в данните на поръчката не се промени. Не зная дали няма да е проблем при доставката? Няколко пъти се опитах да се свържа с продавача за да му кажа да вземе предвид по възможност промяната, но никакъв отговор от него в чата, въпреки че е онлайн. Вече се замислям дали да не отменя поръчката.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Времето за изпращане на продукта е различно и се определя от продавача. Това не трябва да ви притеснява, това максималния срок в който поръчката трябва да е пусната.
      Относно грешния телефонен номер му пишете съобщение към поръчката,а не чрез чат-а и му обяснете че сте сгрешили номера. По принцип не трябва да е проблем това, нали все пак ще имате проследяващ номер на пратката, когато видите че е в БГ миже да звъннете и вие на DHL 😏

      Изтриване
    2. Благодаря, ще го направя :-)

      Изтриване
    3. Здравейте отново. Продавачът е изключително неотзивчив, започвам да се дразня дори от поведението му. На въпроса ми какво се случва с поръчката ми, само изпрати едно "order number". Изпратих му номера на поръчката и след това гробно мълчание. Възможно ли е да няма налична бройка в момента и само да ме размотава, докато и ако се появи нещо което да ми изпрати? Ако реша да си отменя поръчката, колко време ще е необходимо за да се върнат парите блокирани по сметката за да си поръчам телефона от друг търговец?

      Изтриване
    4. Здравейте, ако все още не е изпратена поръчката можете да я откажете - чрез бутона Cancell Order до около седмица (в зависимост и от вашата банка) трябва да получите парите си обратно.

      Изтриване
    5. Днес пристигна:–) Много е красив. Още го човъркам да му разгледам менютата. После ще му лепна и стъклото да не се драска. Странно, не ме потърсиха за ддс или мито, направо си пристигна с dhl куриера.

      Изтриване
  19. А на мене няма ли да ми дадете някакъв отговор пуснах поръчка без рег.незнам какво св случва нито с поръчките нито с парите щото парите са изтегляни

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Трябва да получите продукта си щом е пусната поръчката и парите са изтеглени...

      Изтриване
  20. Здравейте! Ситуацията е следната:
    Пратката ми е задържана на митницата, откъдето искат някакъв лицензионен договор/документ, удостоверяващ, че продавачът има право да търгува с конкретната марка. Твърдят, че ако е реплика, ще бъде унищожена. Става дума за Sony. Поръчвам за първи път, но всичко изглежда ок - отзиви, рейтинги, бързо пристигане...
    Освен това ми беше подшушнато "пробвай пак в понеделник"...Което намирисва... Някой да е изпадал в подобна ситуация?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте, казуса ви е доста интересен.
      Като съвет мога да ви дам да твърдите, че не сте знаели че това е реплика - ако изобщо е реплика.
      Общо взето според мен ситуациите са следните: Или да ви освободят пратката от митници или да ви я конфискуват и унищожат с предтекст че е фалшива. Не могат да ви подведат под наказателна отговорност, тъй като "вие също сте подведени" от китаеца

      Снимките в обявата с марката ли бяха? Можете да пишете на продавача с въпрос дали има такъв лиценз/документ.
      Не се притеснявайте, ако стоката бъде конфискувана би следвало да си получите парите обратно.

      Бихме се радвали ако ни държите в течение относно вашият казус, определено ще е полезен за много хора.

      Поздрави

      Изтриване
  21. Здравайте. Искам да попитам, когато в сайта ми излезе, че поръчката ми е в града, как и от къде мога да я взема?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте,
      пратката може да вземете от пощенската станция която ви обслужва по адрес, но би следвало да получите и известие за нова пратка ;)

      Поздрави

      Изтриване